POLITYKA PRYWATNOŚCI
DLA KLIENTÓW K2 Asset Management Monika Kowalczyk
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informuję, iż:
1) administratorem Państwa danych osobowych jest firma K2 Asset Management Monika Kowalczyk, adres: ul. Al. Jerozolimskie 53, 00-697 Warszawa, NIP: 113 225 69 03, strony www: http://k2assetmanagement.pl
2) przetwarzamy wyłącznie dane, które zostały przez Państwa udostępnione w drodze dobrowolnej zgody w wyniku kontaktu z naszą firmą lub podpisania z nami umowy. W szczególności przetwarzamy następujące dane osobowe: imię, nazwisko, telefon kontaktowy, adres e-mail, adres nieruchomości, której dotyczą usługi pośrednictwa lub zarządzania a w przypadku zawarcia umowy z naszą firmą, numer PESEL, numer dowodu osobistego lub numer NIP w odniesieniu do Klientów-przedsiębiorców, numer KW nieruchomości.
3) nie przetwarzamy żadnych danych o szczególnych kategorii (tzw. „danych wrażliwych”);
4) dane osobowe przetwarzane będą:
a) w celu realizacji usługi pośrednictwa lub zarządzania nieruchomością zgodnie z Państwa dyspozycją;
b) w celu marketingu usług własnych i kontaktu z Państwem
5) Odbiorcami Państwa danych mogą być: potencjalni i ostateczni najemcy nieruchomości, agencje nieruchomości, z którymi współpracujemy w zakresie pośrednictwa nieruchomości a także firmy, których usługi są niezbędne do prawidłowej realizacji usługi, takie jak na przykład zarządcy nieruchomości, wspólnoty mieszkaniowe, prawnicy, usługodawcy IT (w tym oprogramowania do zarządzania najmem), księgowość, zaufani partnerzy. Każdy z podmiotów, którym dane zostały udostępnione zobowiązany jest do ich ochrony na podstawie przepisów RODO. W celu prawidłowej realizacji umowy pośrednictwa możemy niektóre z uzyskanych od Państwa informacji, w szczególności informacji o lokalizacji nieruchomości, publikować w mediach, w tym w mediach elektronicznych;
6) podstawą przetwarzania danych jest zawarta umowa, dobrowolna zgoda oraz nasz uzasadniony interes prawny w odniesieniu do powierzania danych naszym partnerom i współpracownikom w celu prawidłowej realizacji Państwa zlecenia jak również w celu marketingu usług własnych;
7) przekazane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania umowy oraz dodatkowo przez okres wynikający z przepisów o przedawnieniu roszczeń – w celu ewentualnej ochrony prawnej administratora. Nie później niż rok po upływie tego okresu dane osobowe zostaną trwale usunięte z systemów informatycznych a dane papierowe – trwale zniszczone;
8) posiadacie Państwo prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych w trakcie trwania umowy może uniemożliwić administratorowi realizację niektórych z uprawnień wynikających z treści zawartej umowy. Dyspozycja taka nie będzie również skuteczna wobec danych niezbędnych do wykonania umowy lub danych, które administrator zobowiązany jest przetwarzać zgodnie z obowiązującymi przepisami;
9) posiadacie Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) gdy uznacie Państwo, iż przetwarzanie podanych przez Państwa danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.(RODO);
10) podanie przez Państwa danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych lub wycofania zgody na ich przetwarzanie przez nas będzie brak możliwości świadczenia usług pośrednictwa w obrocie nieruchomościami lub zarządzania nieruchomością.
11) ani my, ani żaden podmiot, któremu zostaną powierzone podane przez Państwa dane osobowe nie stosuje profilowania w rozumieniu RODO ani nie podejmuje zautomatyzowanych decyzji opartych na profilowaniu;